•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Internationalization of Small Firms

A Strategic Entrepreneurship Perspective

Shameen Prashantham
202,95 €
+ 405 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Drawing on empirical case-study research carried out in the Bangalore software industry, this book explores the role of network relationships in the internationalization of small knowledge-intensive firms.

Using a conceptual framework, it looks at a range of key themes. These include:

  • networks
  • knowledge
  • technology.

Highlighting the propensity of small knowledge-intensive firms to develop and leverage network relationships and thereby, the resourcefulness with which entrepreneurial firms can (and do) internationalize, this book is essential reading for academics and students with an interest in the intersection between international business and entrepreneurship.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415431774
Date de parution :
01-10-07
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
449 g

Les avis