Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Learner-Centered Classroom

Jeanette Campos
Livre broché | Anglais | TD at Work
39,45 €
+ 78 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Learner-centered instruction helps build dynamic classrooms in which the student takes ownership of the content and determines ways that it may be useful to him. Such instruction also encourages the student to build the relationships that will allow learning to endure beyond the training event. Here are a few of the questions author Jeannette Campos suggests asking yourself to effectively create a learner-centered classroom: - As an instructor, am I encouraging interaction among my learners whenever possible? - Is my content formatted in the most engaging way? - Have I created opportunities for the learner to reflect on the learning process? - Only in a learner-centered classroom can you foster the four types of learning relationships: learner-to-instructor, learner-to-content, learner-to-learner, and learner-to-self. This TD at Work will explain: - the four relationships within a classroom, whether online or face-to-face - the qualities of healthy, high-performing classroom relationships - how different teaching methods (for example, podcasts, peer review, and asking questions) can strengthen learner-centered relationships - the four-part learning objectives to design learner-centered instruction.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
16
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781562869588
Date de parution :
07-11-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
213 mm x 278 mm
Poids :
77 g

Les avis