•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Marketing Accountability Imperative

Driving Superior Returns on Marketing Investments

Michael Dunn
Livre relié | Anglais
43,45 €
+ 86 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Making accountable marketing decisions to improve the efficiency of spending
In this practical guide, Prophet CEO Michael Dunn teams up with marketing effectiveness expert Chris Halsall to help marketing managers and CMOs make better marketing spending decisions and better evaluate the success or failure of these decisions. They show how to sort through the clutter of metrics, measurement, and analytic options, and provide the practical information needed to help establish the marketing accountability imperative--highlighting the critical need for more effective stewardship of marketing spending.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
450
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780787998325
Date de parution :
01-03-09
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
657 g

Les avis