•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Marketing Dictionary for the 21st Century

Robert Bly
Livre broché | Anglais
25,45 €
+ 50 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Now Make Sure You're Fluent in the Language of Marketing in the 21st Century! > Do you know the difference between cold traffic vs. hot traffic - and the best way to convert each? > Are your content writers serving you warmed over "Google goulash?" > Are you taking your response rates to the next level by using dominant resident emotion and the core buying complex? In the digital era, marketing is evolving with lightning speed, and the language of marketing is changing right along with it. Now, with the Marketing Dictionary for the 21st Century, you'll quickly bring your marketing vocabulary up to date, understand what colleagues and vendors are talking about, and show others that your marketing knowledge is on the cutting edge. You'll also learn important marketing concepts that can multiply your sales and profits as never before!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
180
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781628652574
Date de parution :
22-02-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
249 g

Les avis