Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Marketing Gurus

Lessons from the Best Marketing Books of All Time

Chris Murray, Soundview Executive Book Summaries
Livre broché | Anglais
35,95 €
+ 71 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Indispensable summaries of the best marketing books of our time

Since 1978, Soundview Executive Book Summaries has offered its subscribers condensed versions of the best business books published each year. Focused, insightful, and practical, Soundview's summaries have been acclaimed as the definitive selection service for the sophisticated business book reader.

Now Soundview is bringing together summaries of seventeen essential marketing classics in a single volume that include one all-new, previously unpublished summary. Here is just about everything you ever wanted to know about marketing. The Marketing Gurus distills thousands of pages of powerful insights into less than three hundred, making it an ideal resource for busy professionals and students.

Who are the gurus? They include:

- Guy Kawasaki on How to Drive Your Competition Crazy
- Geoffrey Moore on marketing high technology, in Crossing the Chasm.
- Jack Trout on how companies can help their products stand above the crowd, in Differentiate or Die.
- Regis McKenna on the changing role of the customer, in the classic Relationship Marketing.
- Philip Kotler on the concept of Lateral Marketing, which helps companies avoid the trap of market fragmentation.
- Seth Godin on how to create a Purple Cow that will take off through word of mouth.
- Lisa Johnson and Andrea Learned on marketing to women in Don't Think Pink.

The collective wisdom contained in The Marketing Guru can help any marketer on his or her journey to becoming a marketing guru.

www.summary.com

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
304
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781591845928
Date de parution :
26-02-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
153 mm x 228 mm
Poids :
317 g

Les avis