•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Media and the Public

"them" and "us" in Media Discourse

Stephen Coleman, Karen Ross
Livre relié | Anglais | Communication in the Public Interest | n° 10
93,95 €
+ 187 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Media and the Public explores the ways a range of media, from the press to television to the Internet, have constructed and represented the public.
  • Provides a new synthesis of recent research exploring the relationship between media and their publics
  • Identifies ways in which different publics are subverting the gatekeeping of mainstream media in order to find a voice and communicate with others
  • Situates contemporary media-public discourse and relationships in an historical context in order to show the origin of contemporary public/political engagement
  • Creates a theoretical expansion on the role of the media in accessing or denying the articulation of public voices, and the ways in which publics are harnessing new media formats to produce richer and more complex forms of political engagement

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
188
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 10

Caractéristiques

EAN:
9781405160407
Date de parution :
15-03-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
439 g

Les avis