•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The New Public

Professional Communication and the Means of Social Influence

Leon H Mayhew
Livre broché | Anglais | Cambridge Cultural Social Studies
44,95 €
+ 89 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Professional specialists have come to dominate public communication, and the modern public of the Enlightenment has been replaced by a "New Public", subject to mass persuasion through systematic advertising, lobbying, and other forms of media manipulation. Leon Mayhew examines this sociological development in terms of discourse and social influence, offering an original theory that bridges Talcott Parsons and JÜrgen Habermas. He concludes that the present social order is unstable because good-faith, two-way discourse has been undermined.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
348
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780521484930
Date de parution :
04-09-97
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 230 mm
Poids :
517 g

Les avis