•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Organizational Response to Social Problems

William R Freudenburg, Ted I K Youn
Livre relié | Anglais | Research in Social Problems and Public Policy | n° 8
302,95 €
+ 605 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

From the de-institutionalization of psychiatric hospitals to the privatization of prisons, the dramatic public policy changes of the last three decades have been, to a large extent, changes in organization. The chapters in this volume examine these organizational changes. We learn how organizations shift strategies, create alliances, cross boundaries and react to incentives as they respond to changing environmental pressures. We learn about the complex relationships between organizations and their clients and how these relations can be altered in response to environmental change. Chapters in the first section focus primarily on inter-organizational relations among health care and community development organizations. Chapters in the second section focus primarily on relations between organizations and their clients, both in medical organizations and in the criminal justice system.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
404
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 8

Caractéristiques

EAN:
9780762307166
Date de parution :
18-05-01
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
739 g

Les avis