•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Psychologie
  5. Sexualité & Relations
  6. Psychologie sociale
  7. The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship

Jing Zhou
Livre relié | Anglais | Oxford Library of Psychology
265,45 €
+ 530 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Research-based investigations of creativity, innovation, and entrepreneurship have the potential to inform each other and enrich our knowledge of each of these areas, particularly with regard to cognitive processes and effective behaviors. Yet, while these research streams have increasingly received a great deal of attention, they have developed largely independently of one another. The Oxford Handbook of Creativity, Innovation, and Entrepreneurship addresses the critical need to integrate these three interrelated literatures.

The handbook features contributions from the leading scholars in these research areas. As a group, the chapters examine the intersections of these topics to synthesize contemporary research and provide direction and stimulation for further interdisciplinary investigations of organizational creativity, innovation, and entrepreneurship.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
560
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780199927678
Date de parution :
13-05-15
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
180 mm x 251 mm
Poids :
1133 g

Les avis