Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Partnering Imperative

Making Business Partnerships Work

Anne Deering, Anne Murphy
Livre relié | Anglais
122,45 €
+ 244 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

There is no shortage of strategic reasons for taking partnering seriously in today's converging and colliding marketplace. However, there certainly is a lack of credible explanations as to why so many fail.

This book provides the ingredients for successful business partnerships. It identifies the value that effective partnerships can generate, the reasons why so many run into difficulties, and the imperatives for leaders who want to make partnering work in a globalized, digital world.

A powerful series of insights into one of the major issues of our time: how to create a partnership that generates innovation and other key advantages. Original, perceptive, wise and easy to read. -Dr Charles Hampden-Turner, Cambridge University, Judge Institute of Management Studies

Deering and Murphy have written with great clarity and insight on a difficult subject. Partnering will continue to grow in importance as firms shrink in size and look outside their boundaries for some of their critical resources. This book offers clear and practical guidelines for the manager who has to grapple with the multilevel and multicultural complexities of the partnering process. I highly recommend it. -Max Boisot, Snider Center for Entrepreneurial Research, Wharton Business School

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
192
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780470851593
Date de parution :
11-09-03
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
166 mm x 237 mm
Poids :
417 g

Les avis