•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Philosophy of Open Learning

Peer Learning and the Intellectual Commons

Livre broché | Anglais | Global Studies in Education | n° 32
48,25 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this book, internationally recognized scholars provide in-depth insight into the emerging field of open education. The Philosophy of Open Learning provides an overview of the current debates and introduces the reader to the overall discourse on open education. The broad range of topics, including MOOCs (Massive Open Online Courses) and OERs (Open Educational Resources) is aimed at demonstrating that open education has emerged as a new principle for organizing higher education. Based on this idea, the book covers various issues that are backed up by thorough philosophical reflections that provide orientation for the heated debates. Open education is discussed in its various imbrications to other open movements, such as open access, and its relevance for education over the last fifteen years.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 32

Caractéristiques

EAN:
9781433128578
Date de parution :
16-09-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 225 mm
Poids :
239 g

Les avis