•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Rise and Fall of Mass Communication

William L Benoit, Andrew C Billings
Livre broché | Anglais | Mass Communication and Journalism | n° 27
43,45 €
+ 86 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Mass communication theories were largely built when we had mass media audiences. The number of television, print, film or other forms of media audiences were largely finite, concentrating people on many of the same core content offerings, whether that be the nightly news or a popular television show. What happens when those audiences splinter? The Rise and Fall of Mass Communication surveys the aftermath of exactly that, noting that very few modern media products have audiences above 1-2% of the population at any one time. Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquitous choice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
172
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 27

Caractéristiques

EAN:
9781433164224
Date de parution :
25-06-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 225 mm
Poids :
268 g

Les avis