En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
En raison de l'affluence sans précédent, votre commande online avec livraison à domicile peut actuellement prendre un peu plus de temps que prévu. Besoin de quelque chose d'urgence ? Choisissez de retirer dans un magasin avec du stock. Nos magasins vous accueillent à bras ouverts !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Road to Servitization

How Product Service Systems Can Disrupt Companies' Business Models

Alessandro Annarelli, Cinzia Battistella, Fabio Nonino
Livre broché | Anglais
89,95 €
+ 179 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The book describes state-of-the-art product service systems, and provides a framework to categorize the knowledge surrounding these systems. It discusses the evolution and spread of the servitization model across industries, and explores its current and most relevant applications in industry. Further, the book highlights the model's strategic value for business and management, operations, and sustainability and shows readers how to enhance service design and implementation.

The contributors provide the theory behind servitization as well as the evidence for it, and report practical and industrial lessons learned. Illustrations, charts, and tables effectively guide readers through real-world and potential applications of product service systems, and case studies describing how companies have innovated and developed award winning business models are also included. Moreover, the book exhibits the selection and implementation policies for product service systems in different industrial environments.

Providing comprehensive information on the product service system phenomenon, this book is essential reading for researchers and practitioners in the product service and business industries. It is also of interest to students and lecturers in business strategy and service management, as it shows the latest trends shaping the modern contexts in which companies operate.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
215
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783030122539
Date de parution :
14-08-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
331 g

Les avis