•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Role of Resources in Global Competition

John Fahy
67,95 €
+ 135 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Dramatic changes are taking place in the world of international business as we move forward in the twenty first century. Increasing levels of international trade and foreign direct investment, the growth of huge multinational corporations, and the emergence of new centres of economic prosperity are all evident. Businesses are faced with the challenge of having to survive and succeed in this competitive environment.
This book looks specifically at the question of how firms attain a sustainable competitive advantage (SCA) in a global environment characterised by above average levels of geographic scope, marketing convergence and cross-national interdependencies.
This work will be of essential interest to academics and researchers in the fields of international strategy and international business.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 27

Caractéristiques

EAN:
9780415237116
Date de parution :
23-08-01
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
162 mm x 247 mm
Poids :
458 g

Les avis