Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Routledge Companion to Reward Management

59,45 €
+ 118 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The Routledge Companion to Reward Management provides a prestige reference work and a state-of-the-art compilation, mapping out contemporary developments and debates on rewarding people in employment, and how they relate to business, corporate governance and management.

Reward management stands at the interdisciplinary interface between economics, industrial relations and HRM, industrial psychology and organizational sociology, and increasingly corporate governance incorporating debates around equity and fairness in and around the employment relationship and wider capital-labour relations. In recent years, trade union decline and widening differentials between those employed at the top of organizations have generated critical commentary in the popular media which can negatively impact on social cohesion.

Theoretically underpinned but practically oriented, this Companion will synthesise these trends and controversies around issues while tracing conceptual and empirical provenance, currency and future prospects. It will be an invaluable resource for policy makers, practitioners, students and researchers in reward management, corporate governance, management and HRM seeking convenient access to an area which is highly complex and controversial in application.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
456
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032338736
Date de parution :
13-06-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
173 mm x 244 mm
Poids :
748 g

Les avis