•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Sage Handbook of Media Studies

Livre relié | Anglais
330,95 €
+ 661 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The SAGE Handbook of Media Studies examines the theories, practices, and future of this fast-growing field. Editor John Downing and associate editors Denis McQuail, Philip Schlesinger, and Ellen Wartella have brought together a team of international contributors to provide a varied critical analysis of this intensely interesting field of study. The Handbook offers a comprehensive review within five interconnected areas: humanistic and social scientific approaches; global and comparative perspectives; the relation of media to economy and power; media users; and elements in the media mosaic ranging from popular music to digital technologies, from media ethics to advertising, and from Hollywood and Bollywood to alternative media.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
640
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780761921691
Date de parution :
08-09-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
183 mm x 258 mm
Poids :
1251 g

Les avis