Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Social Media Management Ha

Everything You Need To Know To Get Social Media Working In Your Business

Robert Wollan, Nick Smith, Catherine Zhou
Livre relié | Anglais
30,95 €
+ 61 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How do organizations manage social media effectively?

Every organization wants to implement social media, but it is difficult to create processes and mange employees to make this happen. Most social media books focus on strategies for communicating with customers, but they fail to address the internal process that takes place within a business before those strategies can be implemented. This book is geared toward helping you manage every step of the process required to use social media for business.

The Social Media Management Handbook provides a complete toolbox for defining and practicing a coherent social media strategy. It is a comprehensive resource for bringing together such disparate areas as IT, customer service, sales, communications, and more to meet social media goals. Wollan and Smith and their Accenture team explain policies, procedures, roles and responsibilities, metrics, strategies, incentives, and legal issues that may arise. You will learn how to:

  • Empower employees and teams to utilize social media effectively throughout the organization
  • Measure the ROI of social media investments and ensure appropriate business value is achieved over time
  • Make smarter decisions, make them more quickly, and make them stick

Get the most out of your social media investment and fully leverage its benefits at your company with The Social Media Management Handbook.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780470651247
Date de parution :
04-01-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Dimensions :
163 mm x 229 mm
Poids :
544 g

Les avis