Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Songwriter's Survival Guide to Success

How to Pitch Your Songs

Dude McLean
Livre broché | Anglais | Music Pro Guides
20,95 €
+ 41 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is the only book written for songwriters from the viewpoint of a music publisher.

Veteran music publisher Dude McLean presents the how-to of getting your songs recorded. It's the art and craft of songplugging from the perspective of a veteran music publisher who's been pitching, and been pitched to, for years. McLean's experience covers every aspect of music publishing, including representing, securing record deals for, administrating for, and having songs recorded or written by everyone from Ray Charles to Whitney Houston, ZZ Top to Twisted Sister, and Johnny Cash to Tanya Tucker

The Songwriter's Survival Guide to Success - How to Pitch Your Songs covers every aspect of songplugging with proven step-by-step procedures. It deals with the how, when, why, and to whom to pitch, details how to find and keep contacts, how to get to artists, and how to connect with a good music publisher., Outlines procedures for getting your songs recorded; a songwriter's dream survival guide; and the psychology and how-to of marketing yourself to music-business decision makers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
160
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781423488859
Date de parution :
15-07-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
163 mm x 228 mm
Poids :
281 g

Les avis