Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Stigma of Genius

Einstein, Consciousness and Critical Education, Second Edition

Joe L Kincheloe, Shirley R Steinberg
Livre broché | Anglais | Counterpoints | n° 111
27,95 €
+ 55 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In The Stigma of Genius: Einstein, Consciousness and Critical Education, we muse over ways in which to be, to become and to recognize uniqueness and different paths to genius. Understanding there is no prescribed procedure, we determine multiple actions, means and measures with which we recognize and teach to genius, we look at Einstein's life and knowledges to connect our pedagogies and students. Today's schools often exemplify an inability to stimulate and encourage students to find passion, goals and reasons to be educated. Many public school students do not succeed, they are disengaged, discouraged, and failing. Teachers are exhausted and overworked and lack respect and administrative support in districts controlled by local and national politics. Using Einstein as an example, but also a metaphor for educators, The Stigma of Genius is straight talk about the needs for schools/teachers/administrators/students to become critically and contextually aware. We argue for an education which is conscious of students' needs and the nuances within each school and each classroom. Discussing cognition, classes, urban education and diversity, we have attempted to circle back to Einstein and understand ways to support and encourage today's geniuses.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 111

Caractéristiques

EAN:
9780820444314
Date de parution :
01-11-99
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
151 mm x 227 mm
Poids :
344 g

Les avis