•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

The Why of the Buy

Consumer Behavior and Fashion Marketing

Stefani Bay, Richard Petrizzi, Penny Gill
Livre broché | Anglais
139,95 €
+ 279 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Consumer behavior affects the fashion industryin design, production, merchandising and promotion at all levelsas much as it affects retailing. The Second Edition of Why of the Buy: Consumer Behavior and Fashion Marketing continues to address how psychology, sociology, and culture all influence the how, what, when, where, and why of the buy. The unifying element of this text is its presentation of current knowledge of consumer behavior applied to the fields of fashion and design in an enthusiastic and relevant way that will attract and engage students. New to this Edition -New What Do I Need to Know About ? feature lists the objectives of each chapter, providing a roadmap for study - New Chapter 11, Social Media and the Fashion Consumer, explores how the relationship between marketers, retailers, and consumers is aided by social media and the internet - New discussion of Omnichannel retailing in Ch. 13

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
512
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781609018986
Date de parution :
20-12-14
Format:
Livre broché
Dimensions :
254 mm x 203 mm
Poids :
1464 g

Les avis