Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Theory into practice

Exploring the post-wsip experiences of a public and a private school headteacher in the northern context of Pakistan

Sultan Alam
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book reports a study conducted in Northern Areas of Pakistan. The purpose of the study is to explore the Post-WSIP experiences of a public and a private school headteacher. A qualitative case study method was applied to investigate the subject matter. The participants were selected on the basis of pre-determined criteria that they have participated in WSIP intervention, worked for at least one year after completion of programme and successfully implemented their WSIP learning in their schools. The findings of the study showed that WSIP intervention has been instrumental in bringing about a significant effect on the professional approaches of headteachers. It was depicted that they have reformed their attitudes, realised the importance of community participation, team building approach and outcomes of encouraging teachers. They are sensitised towards students' learning and their developmental needs. To meet students' needs, they have brought about visible changes in their routine practices. Since the role of headteacher is directly associated with all the stakeholders of a school community, and success of any initiation depends upon active involvement of headteacher, therefor

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
100
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659119484
Date de parution :
08-05-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
158 g

Les avis