•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Stratégie
  7. Thinking of... People-centric Process Management? Ask the Smart Questions

Thinking of... People-centric Process Management? Ask the Smart Questions

Mark McGregor, Ian Gotts
Livre broché | Anglais
46,95 €
+ 93 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Success in improving performance requires the right mix of focus on people, process, and technology. This book emphasizes the central role of people in this respect. The book reminds us that this idea is not new - but it's an important one that merits reinforcement. There are some other ideas in this book that are also not new, yet are seldom practiced. These include; viewing the business from the "outside-in" or the customer's point of view, remembering that the single most important objective of process improvement and management is to improve organizational performance, and that the central role of technology is to enable operational performance.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781907453007
Date de parution :
15-02-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
244 g

Les avis