Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Thriving in the Middle

Why Managers Need to be Coaching Each Other

Mike Cook
Livre broché | Anglais
23,95 €
+ 47 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How does your company train its operational-level managers? Do they go offsite, learn new information from a management expert, receive a training manual, or something similar? Most businesses fall into this development category, treating managers as our academic system treats students. The results, unfortunately, consist of short-lived bursts of enthusiasm and little measurable improvement, in part due to the lack of day-to-day applicability and personal accountability.

Thriving in the Middle looks to replace this ineffective version of management development with a more culturally founded, experience-dependent model. Based on decades of leadership experience and breakthrough studies, Mike Cook establishes the case for "Distributed Development Communities," in which application takes place in a near-real-time, experiential environment using actual situations faced. In this model, process-driven development is more frequent and delivered in small doses, and operational-level managers are coached and groomed to become great operational-level managers without the subtext of upward advancement. Learn the attributes and processes of better management improvement. Your bottom line and your front line will thank you for it.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
176
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780999584002
Date de parution :
10-11-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
208 g

Les avis