•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Tokio te voet

Florent Chavouet
Livre relié | Néerlandais
14,90 €
+ 29 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Er wordt gezegd dat Tokio de mooiste lelijke stad ter wereld is.

Tekenaar Florent Chavouet heeft deze mooie lelijkheid in een gids vastgelegd; een verslag van zijn belevenissen in Tokio. Chavouet: ‘In de zes maanden dat ik in Tokio was om een idee te krijgen van het reilen en zeilen in deze metropool, ben ik toerist gebleven met een enorme nieuwsgierigheid naar alles wat ik niet kende. Ik heb letterlijk alles geproefd waarvan ik niet wist wat het was omdat ik de labels en opschriften niet kon lezen. Toen ik weer terug in Europa was, werd me gevraagd hoe het in China was en ik antwoordde dat de Japanners in ieder geval erg gastvrij waren.’

Een zeer persoonlijke gids van Tokio. Iedere wijk wordt in beeld gebracht middels een handgetekende plattegrond en in het oog springende tekeningen, voorzien van Chavouets opmerkingen en soms wrange commentaar. Dit meerdere keren bekroonde boek laat een Tokio zien dat je zelden in glossy Japanse reisgidsen zult tegenkomen: warm, grappig, bijzonder geïllustreerd en altijd onderhoudend. Zakenlui, hipsters, studenten, oma’s, winkeliers, politieagenten, kinderen en alle andere inwoners van een wereldstad, voorzien van een diversiteit aan kleding, kapsels, gewoontes en hebbelijkheden, in een bruisende stad waar je een tempel kunt vinden die door wolkenkrabbers ingesloten is, waar winkeltjes verstrikt zijn geraakt in een kluwen elektriciteitsdraden, waar je een huisvrouw kunt zien wandelen met haar varken en waar je een Godzillastandbeeld kunt vinden in een wijkpark.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
208
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789492117267