Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Total Quality Management

Concepts, Strategy and Implementation for Operational Excellence

Sunil Sharma
Livre broché | Anglais
41,95 €
+ 83 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This textbook discusses total quality management (TQM) as a strategy rather than just a technique and provides a comprehensive overview of how TQM helps in attaining operational and business excellence, leading to customer satisfaction.

Total Quality Management: Concepts, Strategy and Implementation for Operational Excellence elaborates upon the interface of total quality (TQ) with a wide spectrum of activities such as designing, purchasing, manufacturing, process control, systems installation and maintenance, and service delivery. It broadly covers the core concepts, tools, techniques and cross-functional linkages of TQM with other operational domains. The book also demonstrates how quality management systems (QMS) should be effectively integrated with factors related to the environment, safety and maintenance to ensure business continuity, sustainability and social accountability.

Besides catering to the needs of students of management and engineering in South Asia, the book would also be useful for corporate practitioners and TQM professionals.

Key Features

- Detailed coverage of the management of planning, designing, controlling and improving quality in products and services

- Industry insights to TQM practices and implementation spread throughout the chapters in the form of snapshots

- Dedicated chapters on the Six Sigma approach to quality and toolkit for TQM

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
484
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789351502814
Date de parution :
14-08-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
189 mm x 246 mm
Poids :
857 g

Les avis