•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Tourism China

Destinations, Planning Hb: Destinations, Planning and Experiences

Livre relié | Anglais | Aspects of Tourism | n° 59
139,95 €
+ 279 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book offers an in-depth understanding of tourism development and destination planning in China's transitional economy. It is a unique collaboration between editors and contributors to present issues in current Chinese tourism research to Western colleagues. The influences informing the book range from pragmatic concerns about destination planning in China, to senses of injustice about how that planning generates unequal distributions of revenue via concerns about needs for new conceptual approaches. The book also examines the changing nature of Chinese society and its political system, and commentary on the changing role of the Chinese State in tourism planning. It will be a valuable resource for postgraduate students and tourism researchers as well as for tourism industry professionals who want to understand China as a domestic, outbound and inbound tourism market.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
344
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 59

Caractéristiques

EAN:
9781845414016
Date de parution :
07-06-13
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 236 mm
Poids :
635 g

Les avis