Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Tourism Marketing

Manjula Chaudhary
Livre broché | Anglais | Oxford Higher Education
27,95 €
+ 55 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Tourism Marketing is a comprehensive textbook designed for the degree students of Hotel Management. The book explains what marketing is in the hospitality industry through examples, illustrations and cases.

This book begins by explaining tourism marketing and related concepts like Services Marketing and Marketing Management. It all brings forth the challenges attached with the field. The book elaborates on the environment of tourism marketing, keeping in view the marketing mix. A seperate chapter includes market segmentation, targeting and positioning. The process of tourism marketing and the competitive marketing strategies are also elucidated. The topics of demand forecasting, tourist behaviour and markets explain the dynamics of tourism marketing. Chapters on tourism product, distribution pricing, promotion and people elaborate strategies of promoting products and the various distribution channels. The later chapters conclude the book by discussing about the impact of technology on tourism marketing and the latest developments in the field. The book would be very useful to hotel management students, and also to professionals in understanding the theoretical as well as practical application of the subject.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
464
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780198066309
Date de parution :
18-04-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
183 mm x 236 mm
Poids :
589 g

Les avis