Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Transformational Innovation in the Creative and Cultural Industries

Alison Rieple, Robert Defillippi, David Schreiber
Livre relié | Anglais | Discovering the Creative Industries
168,95 €
+ 337 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Interest in the management of creative and cultural organisations has grown at pace with the size of this sector. This textbook uniquely focuses on how innovation in these industries transforms practice.

Uncovering the strategic role of innovation for organizations in the creative and cultural sector, the book provides readers with practical guidance to help traverse seismic disruptions brought about by global health and economic crises. The authors examine how innovation in business models, products, services, and technology has disrupted the competitive landscapes of the arts world. Innovations are characterized as deriving from other industries as well as via exogenous shocks that privilege some companies over others. Case studies bring to life how innovation is used strategically in different ways around varying competitive forces.

Enhanced by conceptual tools and replete with industry examples, this textbook is an ideal resource for students and reflective practitioners to understand how innovation can be a productive tool for transforming their own creative and cultural industry practice and performance during a period of rapid technological change and unprecedented societal challenge.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032075341
Date de parution :
13-06-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
503 g

Les avis