•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Trust and Reputation Management Systems

An E-Business Perspective

Denis Trček
Livre broché | Anglais | Springerbriefs in Information Systems
52,95 €
+ 105 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides an understanding of the core pillars of trust and reputation systems in electronic business settings. It presents the main existing methods and evaluates them from a managerial point of view. The book outlines the necessary technological environment without entangling the reader in too much technical detail. An implementation roadmap on a strategic and tactical level is given as well as guidance on linking trust and reputation management to existing information systems. Existing standards and solutions like recommendation systems, web services, semantic and big data technologies are put into context to prevent subverting efforts using false ratings, faked identities and other security issues. An outlook into recent and future developments completes the book.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
86
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783319623733
Date de parution :
05-09-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
149 g

Les avis