•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Uber

John Robinson
Livre broché | Néerlandais
14,95 €
+ 29 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Uber. We zijn dus aan het einde gekomen van een lange reis. Vanaf 23 jaar onder de brug, over naar Afrika en een paar keer terug. En ik heb vrienden gemaakt. Letterlijk honderden. Ik ben een muzikant, een krijgskunstenaar, een gamer, een vader, een vriend en een auteur. Maar dat doet er allemaal niet toe. Als de politie je komt halen, is er geen sprake van weglopen. Gebruik je kaart in de machine en hij zal hem inslikken, en als je naar binnen gaat, zul je merken dat ze je vasthouden totdat de FBI komt. Een slag later, en je wordt vastgehouden in de politiecel, zonder veters in je schoenen en beperkt tot een enkele plastic beker water per uur, als dat zo is.

Dus wat doe je? Je doet je tijd en belooft nooit meer de wet te overtreden. En als je uit de problemen kunt blijven. Hopelijk komt het goed met je. Betaal gewoon je belastingen, kinderbijslag, probeer jezelf geen pijn te doen, en hopelijk komt het goed. Sommige mensen geloven in het lot, andere is God en weer andermans menselijke bestemming. Ik weet niet zeker wat ik geloof. Als alles goed gaat, is het gemakkelijk om gelukkig te blijven. En als het slecht is, is het gemakkelijk om anderen de schuld te geven. We moeten proberen verantwoordelijkheid te nemen voor onze eigen daden, maar ook onze broeders en zusters helpen, als de situatie dat toelaat.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
348
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9798810131984