Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding How Students Learn

A Guide for Instructional Leaders

P Karen Murphy, Patricia A Alexander
Livre broché | Anglais | Leadership for Learning
53,45 €
+ 106 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Recognize and promote exceptional teaching based on how students learn!

To improve teaching, school leaders must understand how students learn. Authors P. Karen Murphy and Patricia Alexander explore key psychological dimensions of learners and explain how these dimensions can be incorporated into more effective teaching strategies. Their accessible overview of classic and current educational research is part of the Leadership for Learning initiative of the American Association of School Administrators (AASA). Understanding How Students Learn provides guiding principles that school leaders can use to help their teachers develop a learner-centered approach to instruction that enables all students to learn at high levels and do well on common measures of academic achievement.

Concepts explored in-depth include:

  • Learner growth and development
  • Acquiring knowledge and understanding
  • Cultivating learner motivation
  • Strategic teaching and strategic learning
  • The power of shared learning

In addition to outlining specific guidelines for research-based action, the authors provide leaders with an understanding of student learning that empowers them to work more productively with teachers, parents, community leaders, and students.

Designed for principals and school administrators who have assumed the role of instructional leader, this book will also be an invaluable resource for those contemplating a career in school administration or teachers concerned with improving academic performance.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781412908863
Date de parution :
07-10-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
178 mm x 251 mm
Poids :
358 g

Les avis