•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Understanding Personalisation

New Aspects of Design and Consumption

Iryna Kuksa, Tom Fisher, Anthony Kent
Livre broché | Anglais
135,95 €
+ 271 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Understanding Personalization: New Aspects of Design and Consumption addresses the global phenomenon of personalization that affects many aspects of everyday life. The book identifies the dimensions of personalization and its typologies. Issues of privacy, the ethics of design, and the designer/maker's control versus the consumer's freedom are covered, along with sections on digital personalization, advances in new media technologies and software development, the way we communicate, our personal devices, and the way personal data is stored and used. Other sections cover the principles of personalization and changing patterns of consumption and development in marketing that facilitate individualized products and services.

The book also assesses the convergence of both producers and consumers towards the co-creation of goods and services and the challenges surrounding personalization, customization, and bespoke marketing in the context of ownership and consumption.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
282
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780081019870
Date de parution :
25-08-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
381 g

Les avis