•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ungrading

Why Rating Students Undermines Learning (and What to Do Instead)

Susan D Blum
132,45 €
+ 264 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The moment is right for critical reflection on what has been assumed to be a core part of schooling. In Ungrading, fifteen educators write about their diverse experiences going gradeless. Some contributors are new to the practice and some have been engaging in it for decades. Some are in humanities and social sciences, some in STEM fields. Some are in higher education, but some are the K-12 pioneers who led the way. Based on rigorous and replicated research, this is the first book to show why and how faculty who wish to focus on learning, rather than sorting or judging, might proceed. It includes honest reflection on what makes ungrading challenging, and testimonials about what makes it transformative.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
300
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781949199819
Date de parution :
01-12-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
462 g

Les avis