•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Unpacking Micro-Influence Within the Australian Creative Sectors

A Theoretical Framework for Understanding the Skills, Knowledge, and Capabilities of Micro-Influencers

Lisa Harrison
Livre relié | Anglais
144,45 €
+ 288 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explores the impact of micro-influencers in the digital age, focusing specifically on creative professionals in the Australian communications industry. It examines the phenomenon of micro-influencers and demonstrates how social media platforms shape personal and professional identities. The book thoroughly analyses digital identity, providing a unique perspective into micro-influencers and establishing a theoretical framework to understand their skills, knowledge, and capabilities. It also addresses the need for more professional development resources, emphasising the practical importance of micro-influence in social media and digital communication. In doing so, the book offers valuable insights into current industry trends and future directions for students, researchers, and professionals in marketing, entrepreneurship, and creative industries. It is essential reading for anyone interested in comprehending the potential of social media and influencer marketing.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
213
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9789819759132
Date de parution :
01-10-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
435 g

Les avis