•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences humaines & sociales
  5. Sociologie
  6. Using Digital Games as Assessment and Instruction Tools

Using Digital Games as Assessment and Instruction Tools

Ryan L Schaaf
Livre broché | Anglais | Classroom Strategies
30,45 €
+ 60 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Combine hard work and deep fun in classrooms with digital game-based learning. Students of the always-on generation gain information through different tools and learn differently than generations before them. Discover how to incorporate digital games and use them to craft engaging, academically applicable classroom activities that address content standards and revitalize learning for both teachers and students.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
80
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781935542537
Date de parution :
23-02-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 227 mm
Poids :
140 g

Les avis