•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Van prospect naar klant

12 succesfactoren

J.-W. Seip
Livre broché | Néerlandais | Sales memo's
17,50 €
+ 35 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description



De weg om van een prospect naar een klant te gaan, is voor de ene verkoper een hobbelige weg en voor de andere een regelrechte hindernisbaan. Het is de taak van Sales managers om hun verkoper(s) daarbij te steunen. Omdat verkopen zo complex is, is het handig hiervoor een assistent of coach in te schakelen. Dit deel van de reeks Sales Memo werkt als zo´n coach.
Het boek omschrijft in helder afgebakende stappen hoe een verkoper van een potentiële klant een loyale klant kan maken. Hierbij komen 12 belangrijke succesfactoren aan de orde, waaronder forecastmanagement, personal branding, menstypen, terugverdientijd, referenties en besluitvorming. De opzet van elk hoofdstuk is hetzelfde. Er komen steeds vier items aan de orde, wat de uniformiteit en helderheid versterkt;
- Een voorbeeld
- Wat kunt u bereiken?
- Hoe bereikt u het maximaal haalbare?
- Wat levert het u op?

Met behulp van de checklist achterin het boek, dat per hoofdstuk is samengevat, kan de Sales Manager nagaan welke punten voor hem en zijn bedrijf van toepassing zijn.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
135
Langue:
Néerlandais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789013011289
Date de parution :
19-12-03
Format:
Livre broché
Dimensions :
104 mm x 211 mm
Poids :
125 g

Les avis