•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Verkoopstrategieën in verkoopbeheer

Robert Larson
Livre broché | Néerlandais
17,45 €
+ 34 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Het belangrijkste concept van de markt is winst. Zonder winst is er geen bedrijf en is een manager overbodig. Daarom zijn alle activiteiten van de manager gericht op het verzekeren van de winstgevendheid van het bedrijf. Dit betekent niet dat elke handeling van een manager onmiddellijk voordeel moet opleveren. Dit betekent dat elke handeling van de beheerder op zijn minst een investering moet worden in het later ontvangen van uitkeringen. Wil een manager het belang en de gevolgen van zijn acties kunnen inschatten, dan moet hij de strategische doelen van het bedrijf in het algemeen en het belang van zijn territorium voor het bereiken van deze doelen begrijpen. Dan kan hij de juiste beslissingen nemen. Het is belangrijk voor het hoofd van de manager om te onthouden dat het voor de manager niet ongebruikelijk is dat de schaal van het hele bedrijf zich beperkt tot de schaal van zijn territorium.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
338
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9798480536669
Date de parution :
19-09-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
453 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.