Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Vigilant Innovation

Configuring Search and Select Processes to Avoid Disruption

Bill Russell
Livre relié | Anglais | Studies in Innovation and Entrepreneurship | n° 4
116,45 €
+ 232 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Drawing on over a hundred years of research into innovation and an in depth research study, the book brings to life the reality of managing established firms to secure advantage through vigilant innovation approaches in disrupting digital era markets.

Exploring how organizations manage new offering development focused innovation across a portfolio of core, adjacent and breakthrough environments, the focus is on the search and select phases of the innovation process, and how established firms identify and validate a range of opportunities.

Companies face the paradox of how to establish search and select processes for focal markets, while also setting up routines to sense and respond to disruptive innovation signals from adjacent and more peripheral markets. The book builds on research into peripheral vision, and considers how organizations manage the crucial early stages of a vigilant innovation process.

The research project at the heart of the book focused on 10 case companies in the publishing sector. The new frameworks developed by the author were informed by over 60 interviews, the innovation literature and the author's experience as a researcher, consultant and practitioner.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9783110653342
Date de parution :
07-09-20
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
178 mm x 244 mm
Poids :
544 g

Les avis