•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Vignette Research

Research Methods

Evi Agostini, Michael Schratz, Irma Eloff
Livre broché | Anglais | Bloomsbury Research Methods
28,95 €
+ 57 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This open access book introduces vignette research to new and experienced researchers by guiding them through its history, theory and underlying principles before delving into step-by-step practical guidance on how to do vignette research.

Vignette research is an innovative qualitative, narrative and phenomenological research methodology that has gained international recognition, sparking interest from a wide range of individuals and institutions in global contexts. Vignettes are concise narratives, which capture human experiences in real life settings. They reveal surprising or intriguing facets and intangible moments. The experiential narratives resonate with readers and reduce the distance between the researcher and the researched.

The ebook editions of this book are available open access under a CC-BY 4.0 licence on bloomsburycollections.com. Open access was funded by the Austrian Science Fund (FWF).

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781350299375
Date de parution :
22-02-24
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
138 mm x 216 mm
Poids :
453 g

Les avis