Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Visible Thinking in the K-8 Mathematics Classroom

Ted H Hull, Don S Balka, Ruth Harbin Miles
Livre broché | Anglais
60,95 €
+ 121 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"This book is a crucial tool for meeting NCTM mathematical content and process standards. Through the useful problems and strategies presented within, teachers will definitely know how well their students will comprehend. If comprehension is an issue in your class, this book is a must have!"
--Therese Gessler Rodammer, Math Coach
Thomas W. Dixon Elementary School, Staunton, VA

Seeing is believing with this interactive approach to math instruction

Do you ever wish your students could read each other′s thoughts? Now they can--and so can you! Veteran mathematics educators Ted Hull, Don Balka, and Ruth Harbin Miles explain why making students′ thought processes visible is the key to effective mathematics instruction. Their newest book contains numerous grade-specific sample problems and instructional strategies for teaching essential concepts such as number sense, fractions, and estimation. Among the many benefits of visible thinking are:

  • Interactive student-to-student learning
  • Increased class participation
  • Development of metacognitive thinking and problem-solving skills

Helpful features include vignettes, relevant word problems, classroom scenarios, sample problems, lesson adaptations, and easy-to-follow examples of each strategy in action. The authors also explain how students can demonstrate their thinking using calculators and online tools. The final chapter outlines steps math leaders can take to implement visible thinking and maximize mathematics comprehension for all students.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
184
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412992053
Date de parution :
21-01-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 249 mm
Poids :
376 g

Les avis