Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Weaponized Marketing

Defeating Islamic Jihad with Marketing That Built the World's Top Brands

Lisa Merriam, Milton Kotler
51,95 €
+ 103 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Islamic jihadists win with marketing. Terrorism is a form of marketing; an act of communication as much as it is an act of violence. While much has been written about the growing sophistication of marketing by Islamic jihadists, what is missing is a solution.

Today, the Middle East is going through tectonic change with a promising new generation hungry for a different world. We need a better approach. We must fight back with a marketing battle plan.

Weaponized Marketing: Defeating Islamic Jihad with Marketing That Built the World's Top Brands offers a blueprint for success in the marketplace of ideas. This book breaks new ground by applying proven business methods to intractable military and diplomatic problems. It provides a comprehensive understanding of how marketing works and how terrorists use it. Most importantly, it presents an effective alternative to the failing efforts to argue through a "counter-narrative" and spread through social media.

Where bullets, bombs, policy papers, and press releases have failed, a marketing approach--radical for government--has a solid track record for businesses that built the world's most successful brands.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781538137543
Date de parution :
29-04-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 251 mm
Poids :
299 g

Les avis