•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

What Counts as Evidence in Educational Settings?

Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21st Century

Allan Luke, Judith Green, Gregory J Kelly
Livre broché | Anglais
160,45 €
+ 320 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The most durable and robust problem facing educational research since the mid-twentieth century is the persistence of educational inequality. Under new economic, technological and cultural conditions, many diverse populations and communities face emergent and long-standing patterns of educational exclusion and marginalization. The authors examine what constitutes evidence in education research within and across a broad range of educational issues, and how evidence can be, and is used, to shape regional, national, and international educational policies on equity and inclusion. The chapters in this volume scrutinize different forms of evidence and focus on how they constitute different ways of naming and defining, explaining and framing equality and inequality in educational policy and practice.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
399
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412981910
Date de parution :
28-04-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 226 mm
Poids :
566 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.