•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms

60 Research-Based Teaching Strategies That Help Special Learners Succeed

Sarah J McNary, Neal A Glasgow, Cathy D Hicks
Livre broché | Anglais
50,45 €
+ 100 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description


Test-drive these research-based strategies in your inclusive classroom!

Bridging the gap between theory and practice, this book focuses on extending academic research to classroom practices that address the problems faced by teachers working with special needs learners in inclusive classrooms. It outlines a full range of research-based strategies that can be interwoven and tailored to create the best instructional plan for special learners, including:

  • A straightforward one-line action statement
  • An easy-to-read synthesis of relevant studies
  • Specific tactics for immediate application in the classroom
  • Pointers on how to identify and avoid potential pitfalls
  • Sources for further reading on the research/strategy outlined

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
152
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412906296
Date de parution :
30-03-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
182 mm x 252 mm
Poids :
331 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.