Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Whither online education? Auditing the entrepreneurial university

Ian Reid
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

At the beginning of the twenty-first century, the Australian Universities Quality Agency (AUQA) audited Australian universities. At the same time, universities were increasingly using online learning technologies. Little has been written about how these two significant changes in teaching and learning might be acting and interacting at a time of increasing focus by universities on the educational marketplace. This book investigates the AUQA audits of three Australian universities which had different locations in the Australian higher education marketplace and had different approaches to the use of online technologies. Reid uses Critical Discourse Analysis (CDA) to analyse a wide range of artefacts by and about the universities. It is argued that AUQA's audits do not support institutions' various market positionings, but rather provide the imprimatur of 'brand Australia' by producing representations of each institution that are safe and amenable to the audit process. The bounding and limiting effect of the 'quality university' discourse over the outward reaching 'online university' discourse resulted in the three universities being represented in increasingly isomorphic ways.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
372
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783843390125
Date de parution :
08-02-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
544 g

Les avis