•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Whole Brain(r) Learning in Higher Education

Evidence-Based Practice

Ann-Louise de Boer, Pieter H du Toit, Detken Scheepers, Theo Bothma
Livre broché | Anglais | Chandos Learning and Teaching
82,45 €
+ 164 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Facilitating of learning in higher education can be transformed through the use of Whole Brain(R) learning. Whole Brain(R) Learning in Higher Education argues that facilitating learning in Higher Education should undergo transformation in order to develop the full academic potential of all stakeholders following the principles of action research. Empirical data was collected from participants in a number of projects across diverse disciplines. Participants included students, academic staff, instructional designers, and professionals attending short courses at tertiary level.

A number of case studies are discussed as evidence for the value of the proposed model for higher education. This title consists of seven chapters, covering: the theoretical framework, baseline study, professional development, studies in Whole Brain(R) application, learning material that makes a difference, multidisciplinary collaboration, and the way forward.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
330
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781843347422
Date de parution :
31-10-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
462 g

Les avis