•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Comptabilité
  6. Why Brand Loyalty is so important for successful business companies?

Why Brand Loyalty is so important for successful business companies?

Abdul Rahman, Muhammad Zia-Ur-Rehman
Livre broché | Anglais
48,45 €
+ 96 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

For securing the long-term profitability today, businesses are agreed to develop, maintain and create brand loyalty in such a way to maintain loyal customers, but it is difficult in one way or another in such a turbulent and competitive environment. Brand loyalty is the repeat purchase of any customer that reflects his or her conscious decision to continuously purchase that product in future. Abdul Rehman and Muhammad Zia-ur-Rehman have explored and analysed very aptly the role of brand loyalty for a successful organisation. This book is a must read book for those who want to set their companies with a better performance in this competitive business world.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
64
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659209604
Date de parution :
08-08-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
104 g

Les avis