•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Winning in Asia

Strategies for Competing in the New Millennium

Peter J Williamson
Livre relié | Anglais
48,95 €
+ 97 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

While the Asian economy used to depend primarily on exports, today the local Asian market is demanding and consuming more goods. The make-up of competition locally is shifting from national fiefdoms to cross-border competition. And China's rapid development is changing how competition is played altogether. Winning in Asia explores these new business realities in Asia, and explains why there will be no going back to the Asian norm of the 80s and 90s. Most importantly, it tackles head-on the critical issue of what companies - both local Asian businesses and multinational corporations operating in Asia - must do and how they must change in order to compete successfully in the next round of Asian competition. The book identifies the five key challenges that the winners in tomorrow's Asia must meet, outlines what the Asian company of the future will need to look like and how it can be built, and provides a practical framework for formulating successful post-Asian crisis strategies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
261
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780875846200
Date de parution :
01-06-04
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 239 mm
Poids :
566 g

Les avis