Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Winning the Advertising Game

Lessons from the Super Bowl AD Champions

Sascha Raithel, Charles R Taylor, David W Stewart, Alexander Mafael
Livre relié | Anglais | Business Guides on the Go
36,95 €
+ 73 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Unlock the secrets of advertising success with this comprehensive guide! Dive into practical insights and real-world data to enhance your campaigns. Explore the Super Bowl as a live advertising lab, dissecting branding strategies, creative elements, and societal impacts. Learn from advertisers, agencies, and experts, and apply these lessons to your own efforts. Perfect for marketing managers, advertisers, and educators looking to leverage the biggest advertising event in the world. This book provides actionable research findings and tools to transform your advertising approach, ensuring your ads stand out and resonate with audiences. Discover how the NFL and Super Bowl are expanding globally, reaching new audiences worldwide.

This book is ideal for marketing managers and advertisers seeking to apply key lessons from the Super Bowl to their campaigns. It's also a valuable resource for marketing and advertising educators who want to illustrate fundamental principles with real-world examples.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
90
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031775055
Date de parution :
12-02-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm

Les avis