Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Wise Social Studies in an Age of High-Stakes Testing

Essays on Classroom Practices and Possibilities (Hc)

Livre relié | Anglais | Research in Curriculum and Instruction
152,45 €
+ 304 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The chapters in this volume illustrate how teachers are bringing creativity, higher-order thinking, and meaningful learning activities into particular school settings despite pressures of standards and testing. We chose the word wise for the title of this book, and we use it frequently to describe the pedagogical practices we have identified. The words powerful and ambitious are used as well. The larger point, as Keith C. Barton makes in his chapter, is that there is no necessary connection between content standards and high-stakes tests on the one hand, and low-level, rote instruction on the other. He reminds us, as Thornton (1991) and Wiggins (1987) previously have argued, that teachers play a crucial role in mediating educational policy, and their intentions and interpretations have at least as much influence on classroom practice as does the content of standards and highstakes tests. Barton also asserts that this makes it all the more crucial to identify the wisdom of practice that enables teachers...to engage students in powerful educational experiences.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
220
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781593113735
Date de parution :
01-06-05
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
485 g

Les avis