Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
WRITING PROGRAM ADMINISTRATION Series Editors: Susan H. McLeod and Margot Soven WRITING PROGRAM ADMINISTRATION AND THE COMMUNITY COLLEGE offers a comprehensive study of the administration of writing programs at public, two-year institutions. Author Heather Ostman describes the community college's diverse students, who shape its mission with their changing needs and demographics. A history of the community college places the institution within the broader context of American higher education and is followed by practical information about the day-to-day work of the WPA at the two-year college. WRITING PROGRAM ADMINISTRATION AND THE COMMUNITY COLLEGE also addresses current issues and concerns faced by WPAs and writing instructors, including the politics of and future for composition at community colleges. Writing Program Administration and the Community College will deepen the understanding of composition and WPA work at this institution for all WPAs-at community colleges and four-year institutions, composition instructors, college administrators, and graduate students pursuing careers in the field. HEATHER OSTMAN is an assistant professor and the assistant chair of the SUNY Westchester Community College English Department, where she teaches courses in writing and literature. Before joining Westchester, she served as the writing program coordinator at the Metropolitan Manhattan campus of the State University of New York's Empire State College. Her work has appeared in essay collections and in journals such as College Composition and Communication, Women's Studies, Prose Studies, Philological Quarterly, and New Writing. She is the editor of Kate Chopin in the Twenty-First Century: New Critical Essays (2008) and serves as the President of the Kate Chopin International Society. She is also the recipient of the SUNY Chancellor's Award for Excellence in Scholarship and Creative Activities and the Westchester Community College Foundation Faculty Excellence Award in Scholarship. In 2012, she and her colleague Frank Madden were awarded a National Endowment for the Humanities Challenge Grant for Two-Year Colleges to establish and co-direct the SUNY Westchester Community College Humanities Institute, which provides curricula, events, and pedagogical training in the humanities with an emphasis on the immigrant experience in the United States.